Purple Licious
Your cbox here. Width: 260px. Height 120px. :)

Wednesday 16 January 2013 | 05:11 | 0 ♥

Bismillahhirahmanirahim. Apa khabar semuanya? Maaf lambat update. Agak busy. aherher. Busy? Macam tak je. hmm hmm. hehehehe. Macam mana dengan AZAM tahun baru korang semua? Istiqamah ke idok ni? Moga beristiqamah lah ye ^-^ Niat keranaNya tauu. 

Hmm, Alhamdulillah dalam masa persekolahan ni semuanya okay. Tapi kena bangun awal. hmm, mengantuk tu jangan tanyalah kann. Hari demi hari banyak ujian, dugaan yang aku tempuhi. Allahurabbi. Kadang aku rasa lemah. Rasa macam nak jatuh. Tapi aku fikir. Allah ada. Aku kena kuat. YaAllah. Sesungguhnya aku tahu ujianMu itu sangat bermakna bagiku. Ujilah aku mengikut kemampuanku ya Allah. Ada yang mula jauahkan diri daripada aku. Hmm, perkara biasa bagi aku. Allah Maha Adil. Dia tahu apa yang dia buat. Perancangan dia lagi bagus dari kita kan? Aherher. Aku juga nak minta maaf kalau dalam aku sampaikan DAIE agak kasar dulu. Manusia takpernah lari dari membuat kesilapan. Maafkan aku yee :'(((

Aku juga nak tegur sikit dalam bab aurat ni. Awak,awak dan awak yang cantik dan comel tu, sini kejap. hehehe.
Awak, tahu tak kalau awak pakai tudung comel sangat macam ni


Awak juga tetap boleh berfesyen tapi janganlah BERTABARUJJ. Okay? Cuba slow by slow. Lama lama mesti taknak tinggal tudung tu ^-^
Awk pun tahu yang tutup aurat tu wajib kan? aherher. Dunia ni tempat kita mengerjakan ibadat bukan berseronok sepanjang masa kann? hehe. Atleast kita dah ikut perintah Allah. Solat jangan tinggal. Walau sakit sekalipun. Solat tu wajib, Tiang agama. Tak solat maka runtuhlah agama kita, Nak ke? Taknak kan sayang? Cari sahabat yang boleh bimbing kita ke jalan Allah. sentiasa nasihat kita ke jalan yang lurus.


Sama sama mengingatkan. Barulah "SAHABAT UNTIL JANNAH" kann? Bila dah mula bertudung. Sempurnakan aurat dia tanganmu dan kaki mu. Cuba pakai handsocks dgn stokin. Serious selesa. Cubalah. Terlindung dari cahaya matahari. Tudung biarlah menutupi dada. Tauu sayang? Cuba istiqamah pelan pelan. Jangan terlalu mendadak, takut jadi yang lama balik. Nauzubillah.

Kadang kadang aku menginginkan seorang sahabat yang sentiasa mendoakan aku. Mendoakan penghijrahan aku berkekalan. Setiap hari aku fikirkan benda yang sama. Sampaikan tengah belajar pun aku fikir. Allahu. Ada satu hari tu sampai menangis. Takut takada yang mendoakan aku :'(
Aku tak kuat tanpa doa doa sahabatku. Tapi aku taktahu ada atau tak doa dari dorang. Mudah mudahan adalah kan :')
InshaAllah adaaaa.
 AKU TIDAK PERLUKAN PUJIAN, TETAPI AKU PERLUKAN DOA DOAMU WAHAI SAHABATKU.

Doakan aku tauuu :')
Bitaufiq wannajah untuk PMR candidates batch 98.
8A dalam tangan.inshaAllah. Allahummaaminn.

INGAT PADA-NYA. INSHA-ALLAH, DIA SENTIASA INGAT KITA. BERTAQWA PADA-NYA SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN HIDUP DAN KEREDHAAN-NYA.

Assalamualaikum........



« Older posts | Newer posts»


Copyright ©. Code by OhMissLinda. All images from TFN
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
L O V E