Purple Licious
Your cbox here. Width: 260px. Height 120px. :)

Perginya kak Fyka dan hadirnya insan Tersayang :')

Wednesday 7 November 2012 | 07:09 | 0 ♥
Assalamualaikum semua. Sedih rasanya bila dapat tahu Wan NorFika Sabrina nak pindah. Kenapa perlu dia tinggalkan ana? Allahu, hanya Allah je tahu betapa sedihnya ana. Ana sayang dia. Dah anggap dia macam kakak sendiri. Dia selalu nasihat bagi semangat dekat ana dulu. Time ana nak berhijrah, dialah orang pertama yang tahu dan dialah orang pertama yang faham. Dia buat mata ana terbuka. Dan sekarang Allah uji ana dengan kehilangan dia. Allahu Rabbi :')

Ana redha yaAllah jika semua ini telah diatur olehMu :')

Jagalah dia, sihatkanlah dia, panjangkanlah umurnya dan ingatkanlah dia padaku yaAllah. Dan Allah bagi kak Sabirah pada aku. Dia baik, dia layan aku macam adik dia. Aku sayang this both girl. Nothing can replace them in my heart. Allahu. Terima kasih yaAllah. Untuk kak Fyka, jaga diri dekat sana okay? Jangan nakal nakal tau? Jaga iman, jaga hati, jaga tingkah laku di sana. Adik sentiasa rindu kak Fyka :')

Dan time cuti ni aku selalu spent time dengan kembar aku. Yang tinggi nak mati tu. Nak tahu siapa? Cer teke Cer teke. Hehehehe. Nama dia ANIS ZAHIRAH. Dia ni faham aku. Apa apa ja kami dua. Family aku suka dia. Sebab dia sopan semua. Kenal dia tahun lepas. Dia ni lembut tapi kalau dia buat tu jangan, kalau dia buat tu tanya aaa..sakit!!!

So, untuk kaum adam dekat sana. Jangan sakiti dia please? Jaga dia :') Takat ni jee entries kali ini. See you next time akhi ukhti semua dan Bitaufiq wannajah kak Fyka. Jaga diri bebaik okay? Kami dekat sini sentiasa ingat kak Fyka. Assalamualaikum~ 


« Older posts | Newer posts»


Copyright ©. Code by OhMissLinda. All images from TFN
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
L O V E